Umawianie się do lekarza to niejednokrotnie bardzo stresujące zadanie. Nie dość, że jesteśmy zmartwieni czy osłabieni stanem zdrowia naszym lub bliskiej nam osoby, to jeszcze czekają nas trudności z dodzwonieniem się i umówieniem pasującej nam wizyty. Niestety, wielokrotnie na miejscu w rejestracji nie jest wcale łatwiej. Sytuacja ta jest niewygodna i męcząca również dla recepcjonistek, które oprócz pośpiechu muszą stawić czoła zdenerwowanym i zniecierpliwionym pacjentom. Właściciele placówek medycznych powinni zdawać sobie sprawę, że telefoniczna rejestracja pacjentów to wizytówka ich przychodni i jej jakość bardzo często zaważa na ogólnej opinii, jaką wyrabiamy sobie o konkretnym miejscu.
Z jakich narzędzi warto korzystać?
Jak poprawić jakość obsługi pacjentów? Jak usprawnić pracę swojej przychodni tak, by jednocześnie wspomóc maksymalnie swój personel i stworzyć dogodne warunki do bezstresowego umawiania wizyt? Z pomocą firmom, instytucjom oraz placówkom medycznym przychodzą zaawansowane urządzenia technologiczne, które wprowadzają zupełnie nową jakość w obszarze kompleksowo rozumianej obsługi klienta. Każde miejsce, w którym zachodzi interakcja między pracownikami a klientami powinno korzystać z rozwiązań, które zapewnią zarządzanie nią w efektywny sposób. Pacjenci placówek medycznych mogą już dziś bezproblemowo rejestrować się na wizyty dzięki elastycznym rozwiązaniom, jakie przychodniom oferuje system Thulium. Wygodny, kompleksowy, prosty w obsłudze i szalenie wydajny sposób na to, by wszystkie strony tej relacji były zadowolone.

Umawianie wizyt w przychodni nie musi być udręką
Każdy z nas pamięta przynajmniej jedną sytuację, w której kilkadziesiąt lub więcej minut oczekiwał na linii, by dodzwonić się do oddalonej od swojego domu placówki. Nawet najspokojniejsza osoba może stracić wówczas cierpliwość. Niewiele lepiej bywa w przychodniach na miejscu, gdy najpierw stoimy długo w kolejce do okienka, a następnie kolejne minuty tracimy czekając na wizytę, która może trwać 10 minut. To wszystko jest bardzo frustrujące i powoduje zupełnie niepotrzebne nerwy. Aby tego uniknąć, już dziś zautomatyzuj część swojej obsługi pacjenta dzięki nowoczesnym rozwiązaniom, jakie oferuje Thulium. Telefoniczna rejestracja pacjentów oraz formularz kontaktowy to dwa najbardziej popularne sposoby na umawianie wizyt. Jeśli postawisz na możliwości, które daje Thulium skrócisz czas na zapełnianie kalendarza, a wszystko odbędzie się w uporządkowany i rzeczowy sposób.
Szybciej i wygodniej
Podstawowym narzędziem, jakie warto u siebie w placówce medycznej wykorzystać jest IVR – Interactive Voice Response, czyli menu głosowe, jakie wcześniej przygotowujemy dla dzwoniących do nas pacjentów. Dana osoba najpierw słyszy przygotowany przez nas komunikat, a dzięki wybieraniu tonowemu łączy się od razu z wybranym przez siebie działem. Skraca to czas, jaki musi poświęcić Twoja rejestracja na umówienie wizyty, a pacjent łączy się z miejscem, w którym od razu może merytorycznie porozmawiać. W znacznej mierze wpływa to na automatyzację obsługi telefonicznej, a także na zwiększoną kontrolę nad całością relacji z pacjentem.