REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
prowadzonego
przez Przychodnie Medyczną Pramed sp. z o.o.
1 . POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep internetowy Pramed, działający pod adresem: https://pramed.pl/esklep/, prowadzony jest przez Przychodnię Medyczną Pramed sp. z o.o., z siedzibą przy: Alei Wyzwolenia 7,
70-552 Szczecin, działający pod numerem NIP: 8513105352, REGON: 320756977. - Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym Pramed a w szczególności zasady i tryb zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu oraz tryb odstąpienia od umowy przez Konsumenta.
- W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 9 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 344, ze zm.).
- Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów sklepu. Wszyscy Klienci są obowiązani zapoznać się z postanowieniami Regulaminu, przed dokonaniem zakupu.
- Każdy Klient zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu. Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia zamówienia.
- Każdy Klient ma możliwość zapoznać się z Regulaminem w każdym czasie, klikając na stronie internetowej Sklepu https://pramed.pl/zakupy/ w hiperlink „Regulamin Sklepu”. Regulamin można w każdym czasie pobrać i wydrukować.
- Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej sklepu https://pramed.pl/zakupy/ odnoszące się do produktów (łącznie z cenami), nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740, ze zm.), lecz zaproszenie do zawarcia umowy, w myśl art. 71 Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740, ze zm.). Klient wysyłając Formularz Zamówienia składa ofertę kupna wskazanej Usługi za cenę i na warunkach określonych w opisie.
2. DEFINICJE
Regulamin – niniejszy zbiór regulacji organizujących zasady korzystania z usług sklepu przez Klientów.
Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą.
Klient – osoba fizyczna (w tym Konsument), która ukończyła co najmniej 18 lat, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która korzysta z usług świadczonych przez sklep.
Formularz Zamówienia – usługa dostępna na stronie internetowej sklepu, za pomocą której Klient może dokonać zakupu, w szczególności poprzez dodanie usług do koszyka.
Koszyk – element sklepu, w którym widoczne są wybrane przez klienta usługi oraz w którym Klient ma możliwość ustalenia i modyfikacji danych zamówienia, w tym ilości nabywanych usług.
Sklep – serwis internetowy, należący do sprzedawcy, dostępny pod domeną: https://pramed.pl/zakupy/, za pośrednictwem którego Klient może zakupić od sprzedawcy usługi.
Sprzedawca – Przychodnia Medyczna Pramed sp. z o.o. z siedzibą przy: Alei Wyzwolenia 7,
70-552 Szczecin, wpisany do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Szczecinie, Wydział XIII Gospodarczy, pod numerem KRS: 0000342371, NIP: 8513105352, REGON: 320756977.
Usługa – zakup stacjonarnej konsultacji medycznej/usługi medycznej świadczonej przez lekarzy i personel medyczny Przychodni Medycznej Pramed sp. z o.o.
Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży na odległość za pośrednictwem sklepu, której przedmiotem są usługi medyczne.
3. PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- Warunkiem korzystania ze sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść Regulaminu.
- Klient może składać zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
- Proces zakupu usługi medycznej, za pośrednictwem serwisu do zakupu usług medycznych oferowanych przez Przechodni Medycznej Pramed sp. z o.o. składa się z następujących etapów:
- wybór usługi medycznej z listy oferowanych usług medycznych oraz dodanie jej do koszyka,
- wskazanie danych identyfikacyjnych i kontaktowych przez Klienta,
- akceptacja regulaminu sklepu,
- dokonanie zapłaty przez serwis PayU, przy użyciu dostępnych metod płatności,
- po dokonaniu płatności Klient otrzymuje potwierdzenie drogą e-mail z systemu PayU o statusie płatności oraz potwierdzenie od sprzedawcy o zakupionej usłudze,
- po zakończeniu procesu zakupu usługi medycznej sprzedawca kontaktuje się z Klientem w celu rejestracji na zakupioną usługę medyczną. Obowiązkiem sprzedawcy jest kontakt z Klientem (drogą telefoniczną bądź emaliową) w przeciągu 1 h od momentu zakupu w dni robocze w celu przedstawienia dogodnych terminów dla Klienta do skorzystania z usługi medycznej. Jednocześnie sprzedawca zastrzega sobie, iż przedstawione terminy wynikają z dostępności danego lekarza świadczącego usługi udostępnionego na stronie www.pramed.pl
- Ceny usług w sklepie są podawane w PLN i są cenami brutto tzn. zawierają podatek VAT.
- Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon VAT lub faktura VAT w zależności od wybranej opcji przez Klienta.
- Klient nabywa praw do realizacji usług medycznych przez 6 miesięcy od daty zakupu.
- Dostępnymi środkami porozumiewania się Klienta ze sklepem są:
- za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem sklep@pramed.pl
- telefonicznie pod nr telefonu 91 884 97 24 dostępnym w dni powszednie w godzinach 8:00 – 19:00
5. PRAWO ODSTĄPIENIA oraz REKLAMACJE
- Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 287, ze zm.), Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży Usług zakupionych w Sklepie, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania usługi. Do zachowania tego terminu przez Klienta wystarczy wysłanie oświadczenia, przed jego upływem.
- Klient może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres: Alei Wyzwolenia 7,
70-552 Szczecin lub drogą elektroniczną sklep@pramed.pl. - Sprzedawca, w terminie 14 dni, od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności.
- Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.
- Reklamacje dotyczące działalności sklepu należy składać drogą elektroniczną sklep@pramed.pl. Reklamację rozpatrywane są w ciągu 30 dni roboczych od daty wpływu.
6. ROZSTRZYGANIE SPORÓW
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych na tle wykonywania umowy o świadczeniu usług drogą elektroniczną pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który jest Konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych na tle wykonywania umowy o świadczeniu usług drogą elektroniczną pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
.
- OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Klient, składając zamówienia, wyraża zgodę na przetwarzanie, podanych przez niego, danych osobowych, w celu realizacji i obsługi zamówienia, przez Sprzedawcę, który jest jednocześnie administratorem danych osobowych, w rozumieniu art. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), OJ L 119, 4.5.2016, p. 1–88.
- Administratorem danych osobowych, przekazanych przez Klienta, podczas korzystania ze sklepu jest sprzedawca – Przychodnia Medyczna Pramed sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie.
- Dane osobowe, znajdujące się w bazie danych sprzedawcy, nie są przekazywane podmiotom, które nie uczestniczą w realizacji umowy sprzedaży.
- Klient zgodnie, z art. 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), OJ L 119, 4.5.2016, p. 1–88 ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, może żądać ich poprawienia lub usunięcia. Sprzedawca zapewnia każdemu Klientowi prawo kontroli przetwarzanych danych osobowych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta.
- Szczegółowe informacje w zakresie danych osobowych i ochrony prywatności zostały zawarte w zakładce „Polityka prywatności” na stronie sklepu.
8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży usług znajdujących się na stronie sklepu.
- Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a sprzedawcą.
- Regulamin dostępny jest dla wszystkich Klientów w wersji elektronicznej na stronie internetowej sklepu https://pramed.pl/zakupy/.
- Aby móc korzystać z usług sklepu, niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do internetu oraz przeglądarki internetowej, umożliwiającej wyświetlanie stron www, jak również podanie adresu e-mail, umożliwiającego przesłanie informacji, dotyczących realizacji zamówienia.
- Zakazuje się wszystkim osobom, w tym Klientom, zamieszczania na stronie Sklepu treści bezprawnych.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta, będącego Konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.
- W razie gdyby którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu było lub miało stać się nieważne lub bezskuteczne, ważność całego Regulaminu w pozostałej części zostaje nienaruszona. W takim przypadku Strony zastąpią nieważne lub bezskuteczne postanowienie innym, które możliwie najwierniej oddaje zamierzony cel gospodarczy. Odpowiednio dotyczy to także ewentualnych luk w Regulaminie.
Załącznik 1:
FORMULARZ ODSTĄPIENIA PRZEZ KONSUMENTA LUB PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH KONSUMENTA
OD UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG
Niniejszym, działając na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 287, ze zm.), w brzmieniu:
Art. 27 ustawy o prawach konsumenta
Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35.
informuję o odstąpieniu od umowy, zawartej dnia _______________ r., polegającej na:
______________________________________________________________________
W związku z powyższym, uprzejmie proszę o zwrot następującej kwoty pieniężnej, wynikającej z odstąpienia od umowy: ______ zł (słownie: _________________________________), którą należy przelać na następujący numer rachunku bankowego: _________________________.
Z wyrazami szacunku,
__________________
(własnoręczny podpis Konsumenta/Przedsiębiorcy na prawach konsumenta)